Jézus a fény
Üdvözöljük, Vendég
Kérjük, hogy jelentkezzen be vagy regisztráljon.    Elfelejtette jelszavát?
Mit üzen a betegséged ? (1 fő olvassa) (1) Vendég
Jézus tanításával kapcsolatos gondolatokról, szellemtanról stb.
A végére Hozzászólás a témához Kedvencekhez hozzáadta: 0
TÉMA: Mit üzen a betegséged ?
#588
Margit (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4682
graph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Mit üzen a betegséged ? 10 éve, 10 hónapja  
Igazságok az éltető vízről

A tiszta víz éltető elemünk. Oltja a szomjunkat, karcsúsít és gyógyít. A cukros üdítők és a gyümölcslevek korában azonban sokat elfeledkeznek a vízivásról.
Bár mindenki tudja, hogy sokat inni egészséges, gyakran nem tiszta víz kerül a pohárba. A piacon hatalmas a kínálat, hiszen a szénsavas és a csendes ásványvíz mellett kaphatóak már ízesített, oxigénnel dúsított változatok is. A vízválasztást megkönnyíti, ha tisztában vagyunk néhány alapigazsággal.

Igyál naponta 2 liter vizet

A dietetikusok többsége naponta 1,5 -2 liter közti mennyiséget javasol. Ennyi folyadék távozik el ugyanis a bőrön, a vesén és a tüdőn keresztül 24 óra alatt egy felnőtt szervezetből.
A legjobb természetesen a tiszta víz, de a levesek és a többi elfogyasztott alkoholmentes ital is hozzáadódik a napi mennyiséghez. Aki sokat izzad, vagy rendszeresen sportol, az inkább 3 liternyit igyon. A folyadékbevitelt legkönnyebben a vizeleten lehet ellenőrizni. Ha halványságra, és nem erős illatú, akkor elég folyadékot fogyasztasz.

Evés közben nem szabad inni

Évekkel ezelőtt terjedt el az a tévhit, hogy ha evés közben sok folyadékot fogyasztunk, felhígul a gyomorsav, és nem tudja lebontani a tápanyagokat. Ma már tudjuk, hogy az étkezéshez hozzátartozik egy pohár víz. A víz segíti az emésztést és a tápanyagok eljuttatását a szervezet minden sejtjéhez. Nagyjából 3 gramm víz szükséges ahhoz, hogy az izmok el tudjanak raktározni 1 gramm szénhidrátot.

Nem egészséges a szénsav

Vannak, akik felfúvódnak a szénsavtól, de a szénsavas víznek ezenkívül csak jó tulajdonságai vannak. Pozitív hatással van a fogakra, mert elpusztítja a baktériumokat, és megtisztítja a szájat a fogszuvasodást okozó ételmaradékoktól. A pezsgés serkenti a száj vérellátását és a nyáltermelést.

A csontoknak jót tesz az ásványvíz

A vulkanikus területről származó természetes ásványvíz a tejtermékek mellett a másik fontos kalciumforrás. A kalcium a csontok és a fogzománc legfontosabb építőanyaga. A krónikus kalciumhiány idős embereknél csontritkulást okozhat, az oszteoporózis pedig megnöveli a csonttörés kockázatát. Naponta nagyjából 1000 mg kalciumra van szükség a csontok épségének megőrzéséhez. Egy liter kalciumos ásványvíz 500-700 mg kalciumot tartalmaz, így fedezi a napi mennyiség felét.

Az ivás hamar eltelít

Jobban megtelik a gyomrod, ha megiszol egy-két pohár vizet evés előtt. A teltségérzet gyorsan kialakul, így kevesebbet eszel. Az ivás általánosságban kedvezően befolyásolja a fogyókúrát: napi 1,5 -2 liter víz már 100 kcal-al megnövelheti az energiaforgalmat. Legjobb, ha reggel, ébredés után éhgyomorra megiszol két pohár vizet. A víz beindítja az emésztést és az anyagcsere-folyamatokat, ráadásul az éjszakai folyadékvesztést is gyorsan kiegyenlítheted.

Legjobb a csapvíz?

Annak ellenére, hogy egész Magyarországon nyugodt szívvel megihatod, a csapvíz a természetes ásványvízzel összehasonlítva sokkal kevesebb ásványi anyagot, magnéziumot, kalciumot és nátriumot tartalmaz.

Akkor is igyál, ha nem vagy szomjas

A szomjúság érzése már a vízhiány jele. Ha a test folyadékmennyisége 1 -2%-kal csökken, az a testi és szellemi teljesítőképesség rovására megy. Ha vízhiány alakul ki, a vér besűrűsödik, romlik az agy oxigén- és tápanyagellátása. A vízhiány okozhat migrént, fejfájást vagy koncentrációs zavarokat. Egy óránál tovább tartó sportolásnál különösen figyelni kell a folyadékpótlásra. Hogy pontosan mennyit kell inni, az elsősorban a testsúlytól, az izzadás mértékétől és a sportágtól függ. Ma már léteznek olyan kalkulátorok, amelyekkel ki lehet számítani az egyéni folyadékszükségletet.
(forrás: nana.hu)
 
Naplózott Naplózott  
 
Módosítás: 2009.01.11 14:21 Név: Margit.
 
--
``Legyek én gyertya, csendes eszköz, szolgája az égi fénynek, Hogyha Istenem úgy akarja, ne tudjam kiért, s kikért égek.``
  A téma lezárása megtörtént.
#608
A.M. Timea (Felhasználó)
Irgalom, békesség és szeretet adassék nektek
Adminisztrátor
Hozzászólások: 360
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Mit üzen a betegséged ? 10 éve, 10 hónapja  
Mozgás az egészségért


A fiatalság mesés, legendás forrása az ókori kalandorokat egy életen át tartó kutatásra, keresésre ösztönözte, s idővel a beteljesíthetetlen álom jelképévé vált. A tudomány ma legalább részben képes ezt az álmot mindannyiunk számára elérhető közelségbe hozni.
Mit jelent ez?
Amikor a titkos forrás után kutattak, amely örök fiatalsággal ajándékoz meg, emberek tömegei haldokoltak fertőző betegségek miatt felnőtté válásuk korai szakaszában. Ma ezektől nem kell tartanunk, s bár igaz, hogy napjainkban sokakat a degeneratív betegségek fosztanak meg erejüktől és tesznek idő előtt munkaképtelenné, azonban ezek elkerülhetők a rendszeres, serény fizikai aktivitás útján, miközben nagyobb vitalitás, jobb egészség, hosszabb élet lehet osztályrészünk.
Mozgással igazán elérhető mindez?
Vessünk egy pillantást a tényekre.

A használd, különben elveszted" törvényszerűsége nemcsak a csontokra és az izmokra vonatkozik, hanem a szívre, tüdőre, agyra, véredényekre, ízületekre és a test összes többi részére egyaránt. Az ülő foglalkozású életmód közvetlen út a korai halálhoz. Az aktivitás hiánya szó szerint megöl minket. A jó genetikai örökség néhány embernek segít abban, hogy hihetetlen helyzeteket és állapotokat éljenek túl, de ez kevesek adottsága.
A ma gondja nem csupán a ;csak hosszabb ideig élni" képlet: a meghosszabbodott életidő mellett vágyakozunk az erő, a jó egészség, a hasznavehetőség és az élet minőségének javítása után.
Hogyan segít a mozgás abban, hogy tovább és jobban éljünk?
A mozgás segít, hogy jól érezzük magunkat: a testgyakorlásból jó közérzet és életöröm származik. Azonkívül a hormonok, amelyek a mozgás kiváltotta jó közérzetet előidézik, az egészségre is kedvezően hatnak. A testgyakorlás a szívet is erősíti. Ez pedig igencsak fontos egy olyan kultúrában, amelyben minden második ember szív- és érrendszeri betegségben hal meg. A testgyakorlás csökkenti a vérnyomást, a nyugalmi pulzusszámot, s védi a szívet és a véredényeket.

A kalcium és más fontos ásványi anyagok visszatartásával a mozgás erősítőleg hat a csontokra. Az ülőmunkát végző emberek, akik már túl vannak negyvenedik életévükön, egyre több kalciumot és csontanyagot veszítenek.
A mozgás feloldja, megszünteti a depressziót. A szabadban végzett testgyakorlás az egyik legértékesebb eszköz, hogy segítségével harcba szálljunk e szinte mindennapos, munkaképtelenné tevő betegség ellen.
Az aggodalmaskodástól, idegeskedéstől is megszabadít a mozgás. Napjaink rohanó, kapkodó, nyomás alatt élő társadalmában a fizikai tevékenység az egyik leghatékonyabb ellenszer a stressz ellen.
A testgyakorlás életünk minden területén megnöveli az erőt és a hatékonyságot.
A mozgás a kívánatos testsúlyt is segít fenntartani, továbbá izmokat fejleszt és zsírokat éget el. A mérsékelt testgyakorlás a vércukorszint ideiglenes megemelésével tompítólag hat az étvágyra is.
A testgyakorlás javítja a keringést, tisztábbá teszi a gondolkodást, pihentetőbbé az alvást, és felgyorsítja a károsodott területek gyógyulását.
Miféle mozgásról van szó? Nem mindenki tud kocogni, és nem mindenki tudja lefutni a maratoni távot.
A felsorolt jótékony hatások mindegyike egyszerű gyaloglás útján is elnyerhető. A gyaloglás ideális testgyakorlás. Egyáltalán nem kerül pénzbe, ugyanakkor biztonságos, és szinte mindenki végezheti. És még szórakoztató is! Megválaszthatjuk a sebességet, megállhatunk, amikor csak akarunk. Ahogyan edzettségünk javul, fokozatosan növelhetjük a sebességet és az időt.
További jó testgyakorlásnak tekinthető az úszás, kerékpározás, kertészkedés, udvari munka. A keményebbek részére ajánlható a kocogás, a lépcsőmászás, az ugrókötél és a síelés.
A hatékonyság érdekében a mozgás legyen igen eleven, és legalább 15-20 percen át tartson. A legtöbb ember fokozatosan el tudja érni ezt a célt.
Egy naponként 30-40 perces aktív testgyakorló program igen jótékony hatású. Különböző testgyakorlási módok léteznek, különböző célok elérésére. De ne felejtsük el, hogy még az olyan mérsékelt aktivitás is, mint amilyen a tempós gyaloglás, javítja a jó közérzetet, növeli az erőt és a hatékonyságot. Minden lépés számít!
De a mozgás olyan fárasztó és unalmas!
Mindannyian sok fárasztó és unalmas dolgot teszünk nap mint nap: ilyen a takarítás, autómosás, fűnyírás, mosogatás, munkába járás, vagy akár a fogmosás. De elvégezzük ezeket, mert szeretjük a munka jutalmát: vonzó otthon, tiszta autó, rendszeres fizetés, szép fogak. Bizonyos idő után ezek a tevékenységek rutinossá, a mindennapi élet elfogadott részévé válnak. Tekintsünk ugyanígy a testgyakorlásra is, mely ráadásul egész életünkre jótékony hatással van. Előbb-utóbb még jó ízére is ráérezhetünk, s akkor nem lesz többé unalmas számunkra.
 
Naplózott Naplózott  
 
Módosítás: 2009.01.13 17:51 Név: A.M. Timea.
 
MEGISMERITEK AZ IGAZSÁGOT, ÉS AZ MEGSZABADÍT TITEKET.
  A téma lezárása megtörtént.
#616
Margit (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4682
graph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Mit üzen a betegséged ? 10 éve, 10 hónapja  
Az ősember ma öt percig bírná.

Nem az allergiát, hanem az allergiás embert kell gyógyítani vallja a természetgyógyász. A testi-lelki egyensúly megteremtése a cél. Ez azonban napjainkban nem könnyű. Mit tehetünk mégis egészségünkért?

Az allergiás ember gyakran teszi fel a kérdést: talán gyenge az immunrendszerem? Vagy amikor a heves tüneteket tapasztalja túlságosan is erős? Mindkettő igaz, az immunrendszer hibásan működik. Dr. Kellermann Aranka Terézia orvos-természetgyógyász meggyőződése ő maga is évekig szenvedett az allergiától hogy az ember egész életmódját gyökeresen kell megváltoztatni, és önmagának, tudatosan kell cselekednie egészségéért.

Lelki harmónia
A test gyógyulását a lelki bajok feltárásával lehet a legeredményesebben elősegíteni. Ebben a harcban az ember nincs egyedül, bátran támaszkodhat a szervezet természetes védekező mechanizmusára. Immunrendszerünket meg lehet edzeni: erőnlétünk mozgással, a szervezet megtisztításával, megfelelő táplálkozással javítható. A lelki harmónia elérésére pedig tudatosan kell törekedni mindenkinek.

Méregtelenítés
Ha az ősember feltámadna, csak néhány perc esélye volna az életre. Napjainkban rengeteg mérget, szén-monoxidot, kéndioxidot lélegzünk be, kilószámra esszük a klórt, tartósítószereket, mesterséges színezékeket, növényvédő szereket és antibiotikumokat. Testünk természetes méregtelenítő funkciói során a vizelettel, széklettel, verejtékkel, kilégzéssel eltávozhatnak a számunkra nemkívánatos, káros anyagok. Értelemszerű, e folyamatokat kell segítenünk, hatékonyabbá tennünk.

Bő folyadékfogyasztással fokozható a veseműködés.
Méregteleníthetünk gyógyteákkal, frissen készített gyümölcs- vagy zöldséglevekkel, melyeknek rostanyagai serkentik az emésztést, ráadásul vitaminok, ásványi anyagok gazdag forrásai. A verejtékezés során is méregtelenítünk, ezért legalább hetente egyszer szaunázzunk. (Szívbetegek, magas vérnyomásban szenvedők konzultáljanak előbb orvosukkal!) A szaunázás utáni pihenés, ellazulás segít a lelki harmónia megtalálásában is. Böjttel is hozzájárulhatunk a szervezet tisztulási folyamataihoz; kiválóan regenerálja az immunrendszert.
(forrás: nana.hu)
 
Naplózott Naplózott  
 
Módosítás: 2009.01.15 11:30 Név: Margit.
 
--
``Legyek én gyertya, csendes eszköz, szolgája az égi fénynek, Hogyha Istenem úgy akarja, ne tudjam kiért, s kikért égek.``
  A téma lezárása megtörtént.
#739
Margit (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4682
graph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Mit üzen a betegséged ? 10 éve, 9 hónapja  
Frontok és csontok

Az időjárás - időnként - megkínoz bennünket. Kiüt, fejfájást okoz, álmosít, néha még depresszióssá is tesz. Megváltoztatni úgysem tudjuk - együtt kell élnünk vele, mégha szeszélyes is. Ismerjük meg az okokat!

Álmosító frontok
A melegfront lassítja reflexeket: levertnek, kialvatlannak érzzük magunkat. Hidegfront idején a görcsök gyakoribbak.
- Készüljünk fel rá: több alvással, vérkeringés élénkítő reggeli váltózuhannyal

Szívfájdító mínuszok
A hideg hónapokban több a szívinfarktus. Az alacsony hőmérséklet miatt ugyanis beszűkülnek az erek , köztük a szív artériái is, így csökken a szívizmok vérellátása.
- Kerüljük ilyenkor a jelentősebb fizikai megterhelést és a stresszt.

Depressziós, borús napok
Hatalmába kerít a rosszkedv: bezárkózunk a szobába, elbújunk a takaró alatt. Pedig ha elzárkózunk a fény elől, az agyban emelkedik a melatonin koncentráció, és ez csak fokozza a depressziót. Inkább kapcsold fel a villanyt: több fényt!

Szédítő zápor, dübörgő zivatar
Az esős idő nemcsak hangulatot rombolja, de levertnek, kimerültnek is érezzük magunkat. Ezt az elektromágneses hullámok okozzák, amelyek esőben állítólag felerősödnek.

Végtagfájdító légnyomás
Az érzékeny csontok és izületek a légnyomáskülönbségre és az alacsony légnyomásra sajgó fájdalommal reagálnak. Különösen igaz idős, nehezebben mozgó emberekre, és azokra, akiknek már volt csonttörésük.

Vakító napsütés
Egyre inkább számolni kell a veszélyes és egészségre ártalmas UV-A és UV-B sugarakkal. Télen, síelés közben, a hegytetőn és a hegyoldalban is!
Kötelező a megfelelő nap- vagy síszemüveg, mely megóvja a szemet a napsugarak támadásától, kötelező!

Torokfájdító hideg, pára
Hajlamosabb vagy a megfázásra? Az ok: a véredények beszűkülnek, testünk vérbősége csökken, a vérkeringés lassul. Az immunrendszert is jobban igénybe veszi a kevés alvás, a rendszeres fizikai vagy szellemi munka. Jó segítség ilyenkor - is - a szauna, mely élénkíti a vérkeringést.
(forrás: nana.hu)
 
Naplózott Naplózott  
 
Módosítás: 2009.02.02 11:27 Név: Margit.
 
--
``Legyek én gyertya, csendes eszköz, szolgája az égi fénynek, Hogyha Istenem úgy akarja, ne tudjam kiért, s kikért égek.``
  A téma lezárása megtörtént.
#756
A.M. Timea (Felhasználó)
Irgalom, békesség és szeretet adassék nektek
Adminisztrátor
Hozzászólások: 360
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Mit üzen a betegséged ? 10 éve, 9 hónapja  
Gyógyulás a pozitív gondolkodás ereje által


Az ember testből, lélekből és szellemből álló egység. Az okok a betegségnél, hibás emberi magatartásban, helytelen gondolkodásban és életben gyökerezik.

Az egész kozmosz rezgésen, energián alapszik,
minden energia : úgy az anyag, a fény, a gondolatok és az érzések. Nem csak a külső behatások váltanak ki fizikai változásokat testünkben, hanem a gondolatok, érzések, befolyásolják szervezetünkben a biokémiai folyamatokat.

A negatív gondolatok megbetegítik az embert, a pozitív gondolatok által ismét egészséges lesz. Gondolatok, érzések, a lelki rezdülések formálják viselkedésünket, szavainkat és cselekedetünket, melyek még erősebb energiák. A belső befolyásolja a külsőt, ami azért lehetséges, mert az energiák állandóan cserélődnek és áramlanak. A bennük lévő erők állandóan kölcsönhatásban vannak és kommunikálnak egymással.
Ez lehet felépítő, erősítő és éltető, vagy romboló és végül betegséget okozó.

A pozitív gondolatok építőek, konstruktívak. Gondolatok melyeket az önzetlen szeretet érzése lelkesít, amelyek :a szeretet, jóság, szelídség, jóakarat, szolgálat. Ezek a béke és az egység gondolatai, itt a tőlünk jövő energia önzetlenül áramlik másokhoz és gazdagabban tér vissza hozzánk. Az önzetlen szeretet gondolatai, isteni energiák, mivel Isten a Szeretet, és aki szeret, az Istenben van, és Isten benne van. S Ő azt akarja, hogy egészségesek, erőteljesek szabadok legyünk.

(részletek)
Forrás: Egyetemes élet
 
Naplózott Naplózott  
 
MEGISMERITEK AZ IGAZSÁGOT, ÉS AZ MEGSZABADÍT TITEKET.
  A téma lezárása megtörtént.
#865
Margit (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 4682
graph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Mit üzen a betegséged ? 10 éve, 8 hónapja  
Öngyógyítás homeopátiával

Napjainkban egyre nagyobb igény van a szelíd gyógymódokra. A homeopátia a szervezet saját védekező mechanizmusát serkenti, hétköznapi panaszok esetén akár orvos nélkül is alkalmazható. A recept nélkül kapható homeopátiás szerek káros anyagot nem tartalmaznak, semmilyen mellékhatásuk nincsen.
Néhány éve még komoly vita tárgyát képezte, hogy vajon tényleges hasznos-e a homeopátia. A módszer ellenzőinek legfőbb érve az volt, hogy a homeopátiás készítményekben a nagy arányú hígítás következtében semmilyen hatóanyag nem marad, így az esetleges javulás pusztán a beteg gyógyulásba vetett hitének köszönhető. Azóta számos kísérletsorozat bizonyítja, hogy a homeopátia orvosolni tud akut és krónikus betegségeket egyaránt.

A homeopátiás gyógymód szülőatyja egy német orvos, Samuel Hahnemann volt, aki felfedezte, hogy hasonlót a hasonlóval lehet kezelni. Egy anyag, amely az egészséges embernél bizonyos tüneteket idéz elő, meggyógyíthat egy azonos vagy hasonló tüneteket mutató embert. A mellékhatások és a fordított hatás elkerülése érdekében a homeopátiás szereket erősen hígítják és összerázzák, azaz potenciálják.
A homeopátiás orvos nem laborleletek és röntgenképek alapján gyógyít, hanem a beteg által felsorolt tünetekből kiindulva. Nemcsak az adott kórral kapcsolatban kérdezi ki a pácienst, hanem általában az egészségi állapotáról. Nem mindegy, hogy egy fejfájás a halántéknál vagy tarkótájékon jelentkezik, illetve hogy egy köhögés száraz vagy inkább hurutos. Minden tünethez más és más szer tartozik, ezért a homeopata orvos csak alapos kikérdezés után tud személyre szabott kezelési tervet összeállítani.

folytatása a következőben
 
Naplózott Naplózott  
 
--
``Legyek én gyertya, csendes eszköz, szolgája az égi fénynek, Hogyha Istenem úgy akarja, ne tudjam kiért, s kikért égek.``
  A téma lezárása megtörtént.
Az elejére Hozzászólás a témához
Támogatja a FireBoardegyenesen az asztalra hozza a legújabb hozzászólásokat